Când ne ridicăm

Momentele de cumpănă sunt des întâlnite în viața noastră. Dar cum ne ridicăm? Cum o facem? Fiecare în felul lui, fiecare face cum crede. Uneori e bine, alteori e rău, depresia își face simțită prezența și practic nu mai ești bun de nimic.

Ce am făcut eu, recunosc, am dat-o în lambada și n-a ieșit nimic. Doar am uitat pentru o seară, o altă seară, o altă seară și tot așa. Dimineața când mă trezeam era aceeași chestie, adică tot rău și iar mă băgam pe drojdit, ca să uit, normal. Dar uite că n-am procedat corect, nu e vina nimănui. Nu dau vina pe nimeni pentru stările mele. A fost doar o scânteie la ce s-a adunat de foarte multă vreme și am răbufnit.

Eu sper ca nimeni să nu facă ca mine. Orice s-ar întâmpla, nu vă puneți jos. Nu merită.

Mi-am învățat lecția, mi-am învățat-o. Am decis să îngrop totul și să nu mai dezgrop. Găsiți multe chestii faine sub măr în grădină la mine(e singurul măr). Acolo le las, amintiri, chestii, treburi. Să stea acolo 200 de ani că nu mă înteresează, dar măcar să nu le mai văd.

Să zâmbim, deci!

3 comments

  1. Andreea · · Reply

    sa zambesti deci😀 viata e frumoaaasa! si va fi si mai si mai alrs acum, ca ai scapat de un prefacut de langa tine🙂

  2. Lavinia · · Reply

    femeia tot femeie ramane. Andrei, Denisa nu te-a meritat nici macar o secunda. Din cate s-au auzit in orasul asta, crede-ma ca nu te-a meritat. Nu va stiu povestea, dar la cate sanse i-ai dat si acum iar te-a parasit, eu zic ca nu merita. pur si simplu nu merita. Ea nu da doi bani pe tine si pe ceea ce simti. Poti sa plangi 100 de ani, ca pe ea o doare fix in maduva spinarii.
    Nu o astepta, nu merita. Treci peste, incearca ceva nou. Nici nu-ti dai seama de unde sare iepurele.
    Si sincer, Andrei. Nu cred ca mai poti spune ca o doresti, din moment ce ea e acolo, mai mult ca sigur are pe altcineva(nu iti va spune asta niciodata). Las-o! Nu te merita!
    *daca lumea nu zice nimic, asta nu inseamna ca nimeni nu stie nimic.
    Ai grija de tine, drag prieten. Fruntea sus.
    Din partea mea, sper sa aiba parte de ce ai avut tu, sa gaseasca pe cineva care sa isi bata joc de ea si sa simta cu adevarat ce inseamna sa pui suflet si sa fie calcat in picioare.

    1. Eh… lasa. Eu doar sper sa-i fie bine. Nu doresc raul nimanui.

Zi-mi ce ai pe suflet !

