Cum am vrut eu să mă las de fumat

M-am trezit dimineață cu un gând puternic : Azi mă las de fumat. Și am zis asta în gândul meu, mă susțineam singur. Nu știu de ce am vrut asta, sau ce dracu am visat, dar n-a mers(v-ați dat seama).

Am ieșit din cameră și un miros de cafea la ibric m-a izbit puternic. Atunci a fost momentul în care am zis, nene, merge o țigară. Și gata. Cât am rezistat? 20 de minute!

Ar cam fi cazul să mă las de țigară. Am fumat în ultimele 2 săptămâni undeva la 4-5 cartușe de țigări(astea sunt pachetele cumpărate de mine, asta e sigur) plus câteva pachete adunate la bucată. Așa că nu e de bine, nu cred că poate să fie de bine.

Nu mă pot lăsa – chiar nu mă pot lăsa. M-am uitat la filme “crude” despre efectele mega nocive și nu m-a mișcat nimic.

2 comments

  1. mmmmm. daca parintii tai nu stiu ca fumezi( si ti’ar fi rusine sa afle) incearca sa petreci mult timp in compania lor. asa nu vei fuma si in plus vei simti nevoia sa fumezi mai rar cand esti singur😀

    1. amandoi stiu ca fumez.

Zi-mi ce ai pe suflet !

