Cu doamne doamne înainte

Am ieșit azi la o plimbare prin parc. Era cald și frumos, parcul colorat, o zi de toamnă frumoasă.

Și cum am ieșit eu așa de nebun, mi-am luat o doză de bere, un pachet de țigări, am zis să stau pe o bancă că oricum nu aveam chef. Cum vorbeam eu acolo cu mine, singur pe bancă(știu, îs nebun), întorc privirea și văd un fluturaș. Hehe, ați ghicit. Biserica baptistă din Onești.

Am luat-o de jos, m-am uitat la ea pe o parte și pe alta – zici că vedeam un iPhone 5 și am deschis-o. Porcării, normal. Ce naiba să scrie interesant în astfel de cărticele? Aberații. Nu știu cum de nu realizează că nu-s mai inteligenți decât apa caldă. M-a amuzat, desigur. Cuvântările domnului și alte porcării de gen, cum că eu ca un creștin catolic, sunt un hoț, un defăimat și poftesc la ceva ce nu-i al meu, păcătosul păcătoșilor, că doar eu n-am văzut lumina luminilor așa cum au văzut-o ei acolo undeva pe dealul dealurilor și că eu sunt responsabil pentru toate dezastrele lumii. Adică noi, catolicii sau BOR, l-am mâniat pe Dâzeu iar pentru asta toată lumea de pe globul ăsta suferă. Așa-i mă? Și răspunsul, undeva la pagina 5 era : Învățătura baptistă vă poate readuce la credință, adevărata credință.

Domnilor baptiști, adventiști, penticostali, sectanți sau ce mama dracu sunteți. Eu nu înțeleg care e menirea voastră pe pâmăntul ăsta. Iar dacă există un anumit drac pe undeva, înseamnă că voi sunteți ăla. Dacă noi suntem condamnați la pierzanie și multe alte jocuri de gen, atunci lăsați-ne. Rugați-vă până mâine, faceți pe dracu în patru. Pe nimeni nu interesează tâmpeniile voastre.

Așa mai era acum câteva zile, am dat din greșeală de o pagină pe facebook și de acolo am ajuns pe un site, un blog ceva de genul ăsta. Se numeau dacă mai țin bine minte ceva cu adunarea națională ortodoxă.  Și acolo scria un articol de gen : Tehnologia și ce facem noi, cum ne ocupăm timpul pe Facebook, doar simplul fapt că folosim facebook-ul, messul și toate astea de socializare, prin asta păcătuim. Păcate de moarte chiar, suntem condamnați la moarte, la focul veșnic și durerea eternă, bla bla bla, baliverne.

Păi tu spui de mine că folosesc Facebook, dar eu am dat de pagina oficială de Facebook a ceea ce reprezinți tu. Asta nu e lucrarea necuratului?

Lucrurile astea mă amuză și mă vor amuza multă vreme. Spălați pe creier și nimic mai mult.

P.S. De aia nu mă pot lăsa eu de fumat. Îl am pe Scaraosky în mine și nu mă lasă.

3 comments

  1. cand ai zis fluturas am crezut ca te referi la animalut :)) si nu intelegeam urmatoarele randuri :))))

  2. :)):))…da ortocso care fac acatiste si spovezi on-line:)):))..de asta ce ma spui?si da,cum zice si andreea,cand ai zis de fluturas ma gandeam la acea insecta

  3. ortodocsii..e diminieata imi cer scuze

Zi-mi ce ai pe suflet !

