Am făcut și eu câteva lucruri bune…

Am făcut și eu câteva lucruri bune în ultimele două trei săptămâni. (să nu mai ziceți că sunt atât de rău)

Nu vreau să mă laud dar uite că aici ajung la ce ziceam cândva de alții de care o duc prea bine și sparg banii fără să gândească în lov să dea cuiva 10 lei.

Eu chiar mă bucur că am făcut două bucurii pentru două persoane și chiar mă simt incredibil. Chiar nu credeam că a da de la tine, din puținul tău, e ceva ce te face să zâmbești. În plus, azi mi s-a zis că sunt o persoană extraordinară. Nu aș vrea să comentez, sincer. Mai vorbim dacă e așa sau nu.

1. Am un prieten care adora muzicuța și vroia să cânte la așa ceva. Am fost și i-am cumpărat o muzicuță și i-am dat-o. Bucuria a fost pe mărură, m-a înjurat de câteva ori dar i-a trecut și acum e fericit.

2. Eram săptămâna trecută la o farmacie. Mă durea capul de tâmpeam și chiar îmi doream o pastilă de cap. Fiind în oraș și nu acasă, nu aveam de unde. În fața mea erau două femei în vârstă care vorbeau. Una din ele ajunge la casă și dă rețeta. La care farmacista zice că nu se compensează medicamente sau ceva de genul ăsta și nu avea cum să scoată. Femeia s-a rugat de ea zicând că nu are bani. Plângea. Băi, mi s-a făcut milă. Nu era o sumă colosală, dar femeia chiar nu avea bani. A scos portofelul și i-a arătat farmacistei. Avea 1 lei și 70 de bani. Mi s-a făcut milă și m-am dus la farmacistă și am întrebat cât costă rețeta. Mi-a zis cât și am plătit pentru ea. Femeia nu a zis nimic, tăcea nedumerită și se uită la mine. Farmacista i-a dat doamnei medicamentele, le-a luat, le-a pus în sacosă și m-a luat de mână și mi-a zis să am parte de tot ce-mi doresc și d-zeu să-mi dea sănătate.

Mă durea capul de muream și am ajuns la casă, am cerut un calmant de durere, mi-a dat. Pe urmă am realizat ce mi-a zis femeia.

Eu sincer mă bucur că am putut să ajut. Mă bucur că aveam bani la mine și chiar mă bucur că nu am luat porcării de banii ăia. Lasă, e mai bine. Decât să-mi fi luat câteva pachete de țigări, mai bine lasă-i acolo.

În schimb am făcut și tâmpenii. Am băut cam mult, mult prea mult. Am fumat enorm, enorm de mult.

2 comments

  1. sper ca tia trecut🙂

  2. Mmmmm, asta e de bine. Daca ne-am comporta cu totii asa poate ca lumea ar fi un loc mai bun si oamenii nu ar mai fi asa posomorati.

Zi-mi ce ai pe suflet !

