Despre relații. Înainte și după

M-am bătut tot timpul cu pumnul în piept că sunt adeptul relațiilor de lungă durată și urăsc tot ce ține de aventuri. Îmi place să iubesc, să simt ceva cu adevărat – deși e aiurea, când te lovești, gata, te rupi înn 10.

Dar ce vreau eu să zic, deși am mai zis asta. După fiecare relație, în majoritatea cazurilor, unul din parteneri refuză să mai vorbească cu celălalt. Refuză să mai audă pe față de el, refuză și ignoră. Deși, pe ascuns, se urmărește fiecare mișcare.

Părerea mea despre asta.

După o relație, e bine să mai lasi loc de bună ziua. Nu strică niciunuia dacă există un salut, nu strică să întrebi ce mai face, cum o mai duce.   Cică dacă doi încă țin legătura, înseamnă că ori nu s-au iubit niciodată, ori încă se iubesc.

În fine. De ce să nu rămâi prieten, amic sau d-zeu știe cu cel cu care ți-ai jurat, promis și cu care ai trăit momente frumoase? De ce să nu faci asta?

Acum na, fiecare face cum dorește.

5 comments

  1. Depinde de caracterul fiecaruia.

  2. Sa nu zici ca vrei sa ramai prieten cu fosta. La ce ti-a facut, nu merita nici macar sa o scuipi intre ochi

    1. Gata Lavinia, gata! Lasă totul așa! Ai văzut că am refuzat să vorbesc despre ea. Ce cunoști tu e din ce știe lumea. Probabil adevărul nu-l cunosc nici eu. Așa că lasă totul așa.

  3. Parerea mea este ca din ce spui tu aici esti unul la un milion. Baietii din zilele noastre nu sunt de genul citez “adeptul relațiilor de lungă durată și urăsc tot ce ține de aventuri”. Asta am incercat sa ocolesc mereu si se pare ca mi-a reusit in mare parte.
    La facultate am avut un curs in anul I care se numea “Reflective business practice”, in anul II am avut ore cu un profesor special desemnat sa ne faca sa ne “descoperim pe noi insine” iar acum, in anul III pe langa un curs de “Creative and Reflective Business” am si o ora pe saptamana de discutie in privat cu un profesor, ora in care trebuie sa ne descoperim calitatile pentru a “ne vinde” viitorului angajator. Am descoperit ca am multe calitati care sunt foarte usor de pus in valoare. Sunt de parere ca tu ai fooooaaarte multe calitati pe care nu vrei sa le pui in valoare. Esti inteligent, muncitor, canti la chitara bass, pui inima in ceea ce faci, iubesti cu pasiune (din ceea ce citesc aici), esti total diferit de restul baietilor si orice fata ar fi foarte norocoasa sa te aiba in jur. Haiii Andrei, capul sus! >:D<
    Trebuie sa constientizezi ca la varsta noastra nu putem vorbi foarte mult de viitor. Asta depinde de ambele persone implicate in relatie iar dragoste cu sila nu se poate. Probabil ca nu e prima si nici ultima data cand ti se va intampla asta.
    Ti-am mai zis ce s-a intamplat in cazul meu si nu regret nimic! Sunt cea mai fericita din lumeeee si vei fi si tu😀 doar fii optimist😀

    1. multumesc!

Zi-mi ce ai pe suflet !

