Referitor la postul ăsta

Referitor la postul ăsta, unde toată lumea s-a certat ca la ușa cortului.

Nu știu cine ești dragă Lavinia și ce urmărești tu de fapt și de drept.

Larisa, tu să-ți pui jucăriile în plasă și să pleci în sat cu dorul.

Ion din gară : În primă fază am vrut să șterg comentariul tău. Dar m-a amuzat crunt. Îmi place, ai zis foarte bine. Chiar dacă ai mici greșeli de gramatică, noi iertăm. Te mai așteptăm pe aici să faci gargară acolo unde trebuie.

Așa că referitor la post. Nu a fost cu gândul să o fac de căcat pe domnișoara respectivă, ci doar să scot puțin la lumină că cam astea sunt fetele din ziua de azi.

Până la următorul post, vă doresc numai de bine.

*Oh doamne, ce bine m-am distrat în seara asta. Ajungi la concluzia că tupeul unora este mult prea jegos și unii oameni pur și simplu nu merită să trăiască.

One comment

  1. stiam ca n-ai sa stergi 🙂
    Jos curvele si depravatele.
    @vezi Larisa?am zis eu ca esti proasta.pana si pe amon l-ai facutsa creada asta

Zi-mi ce ai pe suflet !

