Cu câinii ce facem nene?

S-a dezbătut problema asta de 1000 de ori, prin parlament, prin ședințe, prin blogosferă, mai la colț de bloc dar nu s-a ajuns niciodată la o chestie oficială. Dintr-o parte sar ăia de la protecția animalelor, că doar ei știu cât de buni sunt câinii de pe stradă și de ce naiba i-am eutanasia. Sau, doamne ferește, cum să lovești un astfel de animal. Doar e mai mic ca mine. Desigur, acești câini trebuiesc ținuți în casă, săracii.

Cu toate astea, cu toată bunătatea lor, plus că ei nu sunt turbați, nu au nici o boală, mănâncă numai caviar și său de focă, sunt dresați să sară numai pe oamenii care fură din buzunare, cu toate astea ei fac victime. Cu toate astea, mulți ajung în spitale mutilați pe viață, mulți copii ajung în comă terminați pe viață și tot așa. Exemple sunt 1000. Dacă nu v-ați dat seama, chiar nu vorbeam serios.

Am fost mușcat o singură dată de un câine, de mi-a mutilat mâna. Aveam 7-8 ani. Dar în fine, în seara asta era să fiu mușcat de 1000 de câini și să mă tranșeze ca pe o halcă de carne.

Am avut puțină treabă în oraș și am zis să mă duc spre casă. Întâi am intrat într-un market de ăsta (să nu-i dăm nume, că doar nu mă plătește), mi-am cumpărat tequila, țigări și nachos, am plătit și am plecat. Am stat, că așa e la Bacău, 30 de minute în stație să aștept o parapantă de autobuz care era pierdut pe undeva pe calea ferată în așteptarea trenului. În fine, vine autobuzul, plec, cobor în stație aici la mine și mă duc spre bloc. Dar stați liniștiți, că era prea frumos să intru în bloc din prima. Cum ajung în spatele blocului, văd o haită de câini în fața blocului. Și încep frate să mă latre și să vină spre mine, câte unu, câte doi. Eu mă opresc, fac doi pași în spate. Vă dați seama că eram murat tot și nu știam ce dracu să fac. Normal că acum nici un căcat de țigan(dinăia care m-au atacat săptămâna trecută pentru 4 lei) nu era pe acolo. Normal, așa mi se întâmplă mie.

M-am dat în spate ușor, fără mișcări bruște. Mă duc lângă ghena de gunoi și apuc o bucată de lemn de la un pat aruncat pe acolo. Am zis să fac pe viteazul și să intru să tranșez în carne vie. Zis și făcut, pun mâna pe lemn și mă duc viteaz spre ei. Dar nu…… Băi, o mie de javre au dat năvală spre mine. Băi multe, multe multe. Nu se mai terminau. Ce-am făcut? Mă învârteam în loc cu bățul spre ei(știu, e amuzant), dar ce naiba să fac? Lătrau câinii ăștia la mine și se repezeau la picioare, eu murat murat, turbat de frică.

Și cum m-am învârtit eu așa, am lovit un câine în cap. L-am lovit destul de tare că s-a împrăștiat câțiva pași mai încolo și a început să schelăie. În gândul meu : poftim în gura mă-tii!

Am apucat să mai lovesc unul, da i-am dat cu toată forța și a rămas acolo. Se zbătea și-i sărea sângele pe nas și pe gură. Au ieșit pe urmă câțiva vecini, alarmați de zgomotele de afară și așa au fugit și câinii.

Unde sunteți măi căcănarilor de aveți grijă de astfel de câini? Ce făceam mă dacă mă mușca unul? Mă mușcau toți și mă făceau terci. Unde sunteți voi cu porcăriile voastre, adeziunile voastre, poliția animalelor și mila pentru aceste animale? Eu n-am nimic cu animalele, dar nu câinii străzii. Sunteți tâmpiți la cap, nu vă duce mintea aia de bolnavi psihici.

Dacă moare câinele ăla din cauză că i-am dat cu lemnul în cap, chiar am să mă bucur.

Chiar aș vrea să discut cu un astfel de om, om care acceptă acești câini și zice nu la eutanasiere.

4 comments

  1. Ce rău ești tu! Eu așa pățesc în fiecare seară când vin spre casă și-s pe jos. Vreo 5-6 câini se reped din toate părțile, începând de la magazin de la Doagă, până în vale la mine…Și mă cac pe mine de frică!:)) You are not alone:))

  2. Toate fostele tale prietene au fost niste tarfe proaste!

    1. ai gresit articolul idiotule. Si drept cine te crezi sa vorbesti asta? Cine esti tu idiotule de vorbesti asa despre persoane pe care nici macar nu le cunosti? retardatule!
      *Comentariile tale se opresc aici!

  3. Pe vremea cand eram in Romania eu otraveam si bateam toti cainii din jurul blocului. Urasc maidanezii si i-as omori pe toti.
    Cand avea soramea vreo 3-4 ani era in incinta si se juca. Au sarit pe ea in jur de 15 caini si am turbat. Mie imi era frica de ei, dar cand am vazut-o inconjurata am luat-o la fuga spre ea, luam pietre de pe jos, am aruncat cu cheile si mi-am scos chiar si papucii ca nu mai aveam cu ce sa arunc. Am inceput sa dau cu picioarele in ei pana au plecat.
    Iubesc animalele dar situatia in orasul ala e critica.
    Norocul meu ca aici nu sunt caini sau pisici deloc. Daca apare vreounul vine politia :)). Aici sunt veverite ziua si vulpi noaptea :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

