Chiar mă bucur :)

Ultimele săptămâni au fost deosebit de interesante pentru mine. Chiar nu știu de unde atâta bine pe toate planurile.

Multă lume a aruncat cu noroi în mine că am făcut din contul meu de Facebook (mai mult sau mai puțin) un mini blog unde postam tot ce făceam, tot ce simțeam, bețiile mele, tot ce gândeam pe moment.

Și așa a trecut vremea, unii s-au ofticat, majoritatea ați văzut ce și cum. Telenovela mea s-a terminat frumos, mai frumos de atât nu se putea. Dar…. există un dar.

Dar dacă v-am enervat așa tare, vă freca atât de tare ce făceam eu din contul meu de facebook, de ce pana mea nu mi-ați dat unfriend? De ce nu m-ați blocat? Voi sunteți ăia idioți, nu eu. Dacă vă tot freacă și vă freacă postările mele de pe pagină, stergeți-mă și scutiți-mă de comentarii.

Așa cum și eu am ceva cu curvele de bagă statusuri de suferință, că dragostea e așa și pe dincolo, dar nu apucă să scrie a doua oară că le dau block, așa puteți și voi. Chiar nu mă interesează părerile voastre sincere dacă eu stau în cucul gol pe balcon cu sticla în mână și urlu la curve. Sincer, chiar nu-mi pasă!

Dar mă bucur, mă bucur enorm că am blocat multe persoane. Mă bucur că sunt bine, trăiesc ca un rege, ca un șef(așa îmi zice Alex) și chiar mi se rupe. Să fiți voi fericiți și sănătoși și de toate cele.

O dar vai :))))

2 comments

  1. pai nu suntem noi sefi ce commentu’ meu ?!

    1. :))))) hahaha

Zi-mi ce ai pe suflet !

