Și era să scăpați de mine

Dar ghinion. Știu că sunteți dezămăgiți că rugile voastre înălțate către cer n-au avut nici un fel de efect.

Era să mă duc azi dracu. Am luat ocazie din Onești să vin în Bacău. Cu câteva minute înainte stăteam la o țigară cu domnul Alex și-i ziceam : băi, dacă oi face accident?

În fine, mă urc în mașină și plec. La ieșire din Brătila, aveam în față un tir. Ce se gândește handicapatul ăsta de conducea mașina în care eram? Că cei 50 de m până la curba fără vizibilitate puteau fi parcurși depășind tirul. Retardat mă!

Pe moment am zis că așteaptă să treacă de curbă apoi încearcă. Dar m-am văzut la jumatea tirului cu 90 km/h. Din curbă a apărut un Land Rover, tot așa cu viteză ca noi. Când am văzut mașina în față, m-am prins de portieră. Eram sigur că acolo mă dau dracu și nu va rămâne nici căcat de analiză din mine.

Șoferul : Băăăăăăă!!!!!!!!

Nu știu la cine a țipat, dar a tras în ultimul moment stânga și am zburat în câmp, așa cu 90 la ora. Am luat un dâmb de toată frumusețea, că ăsta și-a spart toată masca pe față. Eu am tras un cap de plafon, apoi m-am dus “liniștit” cu capul de geam. S-a oprit mașina, am ieșit ca în filme tremurând din toate încheieturile. Mi-am scos o țigară, tremuram fără să vreau, deabia am aprins-o. Apoi am început frumos să-i fut d-zei la prost. I-am zis cuvinte de dulce și sfinte, i-am umplut frigiderul. Ce pizda mă-tii fraiere, dacă ai Volvo ultimul model ești șmecher?

Acum am două cucuie, mă doare capul de mor.

Ghinionul vostru. Mai mult de atât n-am.

2 comments

  1. […] Și era să scăpați de mine […]

  2. Stai ma linistit, noi ne rugam sa moara tiganii, nu tu :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

