Un copil în frunze

Știți că eu ador toamna iar ce se petrece în acest anotimp mă face să zâmbesc. E superbă, e frumoasă, mai ales când cad frunzele și sunt 1000 de frunze pe cm pătrat.

În astfel de momente, eu îmi pierd mintea și mă joc ca un copil în frunze. Sunt momente unice și pline de fericire. Mă umplu cu fericire, zâmbet, bucurie. Este extraordinar. Dacă vreți să vă bateți cu frunze, căutați-mă săptămâna asta sau cealaltă, întâi să cadă mai multe frunze și ne batem :)).

 Cu toate astea, lumea zice că sunt rău și că e greu de crezut că eu mă bucur ca un copil toamna🙂.

2 comments

  1. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. am fost si eu azi in parc si am facut pooze la fruunzeee

  2. Doa! Frunze! Amonus, nu pot sa fiu mai mult de acord cu tine!

Zi-mi ce ai pe suflet !

