Când ne lovim de numere

Se zice, asta din ce știu eu, că atunci când te uiți la și 59 te înșeală, la fix te iubește și .01 îi este dor de tine. În cazul meu toate astea nu au nici o valoare pentru că nu am nici o relație, nu iubesc pe nimeni, nu mă iubește nimeni(:)) – Elena o să râdă), deci superstiții.

Dar sunt oameni care chiar cred în astfel de numere. Există în viața fiecăruia un număr de care se tot lovește zilnic, ceas, pe stradă sau în activitatea zilnică.

Eu am o problemă cu numărul 11. Mă uit la întotdeauna la ora 11.00 și 11.11 la ceas. Pe stradă, totul este legat de cifra 11, numerele de la mașini tot 11 și tot așa.

O altă explicație ar fi : Noi nu suntem conștienți de ce este capabil creierul nostru iar subconștientul lucrează în așa fel încât anumite lucruri cu care te lovești zilnic să fie benefice pentru tine. De exemplu, te uiți la ceas la ora 11.00. Este posibil că subconștientul tău să știe   ce oră este și practic te face fără să-ți dai seama să te uiți la ceas, pentru că asta te face probabil să te simți bine.

De câte ori nu vi s-a întâmplat să fiți întrebați cât de ceasul și voi să răspundeți exact fără să vedeți ceasul?

Sfaturi pentru nu vă mai lovi de orele fixe sau fără un minut.

Cumpărați-vă un ceas analogic și scăpați de problemă. Setați-vă la laptop ceasul pe analogic și gata!

*Nu mai credeți toate superstițiile legate de numere că nu se întâmplă nimic. Dacă eu văd 11 non stop, asta nu înseamnă că voi câștiga 11 milioane de euro la loto. Nu înseamnă că în a 11-a zi a fiecărei luni, eu sunt bossul boșilor. Mai benefic pentru mine este 1 și 13🙂.

Zi-mi ce ai pe suflet !

