Te bat aici sau afară?

Un fel de fabulă din Nebuloasa 2.

Aseară veneam și eu ca orice cetățean care se respectă cu minunatul mijloc de transport în comun oferit de către Nebuloasa 2. Cam după două stații așa, apar cei doi controlori care îmi cer abonamentul sau biletul de șmecher.V-am zis, ca orice cetățean care se respectă și aruncă pe fereastră 53 de lei pe un abonament, practic nu se mai beneficiază de nici un fel de reducere, nu ai loc niciodată în autobuz că stau pensionarii care în fiecare zi merg la piață(dar aici am să revin în alt post), îmbulzeala e mare, țigănimea mișună; în fine, scot abonamentul meu de șmecher pe care l-am cumpărat cu bani de șmecher( ce pnm, eu beau cafea de la 10 lei în sus – care e tot de șmecher) și îl ofer controlorului. Se uită pe el, probabil căuta locul unde scrie șmecher și mi-l înapoiază.

Cu ochii mei de șmecher, îl urmăresc pe controlor să văd ce victime face. Era și o namilă de asta care te dă jos în șuturi.

Și ajunge în spate.

Controlorul : Biletul sau abonamentul la control!

Un tip, un ceafă lată de ăsta, stătea și nu zicea nimic. Se uita pe geam și-și vedea de treaba lui.

Controlorul : Biletul sau abonamentul la control!

Tipul îl ignora complet.

Controlorul : Domnule, vă rog să prezentați legitimația de călătorie!

La care….

Tipul : Te bat aici sau afară?

Controlorul se duce repede la șofer să vorbească cu el și cu celălalt controlor. La două stații din acel punct, jandarmeria a așteptat în stație. Nu vreau să-mi imaginez ce a urmat, la ce gură mare avea domnul ceafă lată.

One comment

  1. […] de face cate o… hai să îi zicem infracţiune cum ar fi situaţia pe care ne-o povesteşte Amon, parcă îmi vine mie să îmi dau una în cap când îi văd că scapă asa cu un avertisment sau […]

Zi-mi ce ai pe suflet !

