Nu-mi găsesc locul

Eu tot nu-mi găsesc locul. Ieri am ieșit cu Diana și m-am bătut cu frunze. Am râs amândoi ca niște copilași și chiar m-am simțit bine.

No, dar locul meu unde e?

Nu mi-l găsesc. Nu prea știu ce vreau, de unde să plec, unde să mă opresc, unde să pun punctul pe i. Hipsterii vor zice că : Old schoolllllllll Amon!!!!!

Nu mă mai chinui să înțeleg lucrurile așa cum încercam acum ceva vreme. Ci vreau doar să le pun cap la cap și de aici d-zeu cu mila. Mama zice să mă duc la biserică, prietenii zis să las băutura și țigara că nu mă îmbogățesc nici spiritual, nici trupește. Laura zice să nu mai țip la ea, iar unele zic să nu le mai distrug sufletul.

De mega cântarea din 3 noiembrie sunt extrem de nepregătit(moral), nici nu-mi dau seama de ce m-aș duce la așa ceva. Dar în fine.

Spuneți voi hatterilor, ce să fac? Fără ghilotinare, fără băut verde de Paris, fără ceai de cucută, fără lungit vene și dinalea. Doamne ferește,   nu mă gândesc la așa ceva.

2 comments

  1. Diana este o norocoasa si jumatate 😀

  2. ddd_artemis · · Reply

    lavinia are dreptate 🙂 sunt foarte norocoasa ca am prieteni ca tine, care ma fac sa rad atunci cand imi vine poate sa plang, aveam o stare si inca o am, asa cum o descrii tu. si acum zambesc cand imi aduc aminte de bataia cu frunze, sunt lucruri foarte simple si atat de importante, pacat ca nu ne amintim mai des de ele. in rest , na suntem pesti, asa ne trebuie :)) niste pesti demodati rau de tot, ne joaca feste sch de ora, vreme, anotimp , ne imbata melancolia cu ploaia ei de intrebari. si da trebuie s’o pupi mai rar de GETA si sa te gandesti mai mult la tine,nu te mai consuma atata :)) tocmai eu spun asta. e ceata acum, da acus vine soarele 🙂 =^.^=

Zi-mi ce ai pe suflet !

