Concert Potențial – 3 noiembrie 2012

Dacă v-am stresat cu aceste posturi și cu share-urile de pe Facebook, nu contează, eu îmi fac datoria de bun cetățean și efectiv nu mă interesează părerea voastră. Prima dragoste nu se uită nu? Așa și la mine, Potențial rămane prima dragoste.

Așa că, dacă nu ai ce face, te doare capul de atâtea manele, te-ai săturat de bumți bumți, vrei să asculți muzică live, vrei să bei o bere cu prietenii ascultând muzică live, atunci te așteptăm la concert. Când? Sâmbătă 3 noiembrie. Ce oră? 20:30! Unde? În club Zenon din Onești.

Cu ocazia asta vreau să spun că mă voi îmbăta într-un hal fără de hal. Mă voi face terci, praf și pulbere. Sâmbătă vreau să mă destrăbălez crunt și să rup corzile de bass(la propriu). La final, am să rup corzile de pe bass și le voi arunca în mulțime.

Vreau doar o seară “liniștită”, o sear[ ca la mama maria.

Vă anunț de pe acum că cei din public nu au ce căuta în spațiul cu instrumente și nici la masa noastră. Așa vom evita distrugerea de echipamente, așa cum era să se întâmple data trecută. Vă rog să rămâneți acolo unde va sta toată lumea. Dacă vreți ceva, venim noi la voi și vorbim. Îs niște reguli de bun simț și sperăm să fiți oameni cumsecade.

Berea Tuborg la jumate va costa 4 lei, ca să fie toată lumea fericită și să bea mult și ieftin.

Vă așteptăm!

*aici este pagina de facebook a evenimentului

Zi-mi ce ai pe suflet !

