Săptămâna a 31-a de peste an

Așa cum se zice la noi, la hainii catolici, la șmecherii cu burta mare de aruncă vorbe pline de blasfemie în biserică. Era o gluma, haha, râd eu pentru voi.

O săptămână mai deplorabilă nu cred că a existat în tot anul ăsta. Poate că și vremea e de aceeași natură încât să o facă așa.

Plouă, e 1000 de ger afară și bate vântul.

Ce am să fac eu săptămâna asta? Nimic productiv. Absolut nimic. A ba da, îmi expiră abonamentul de șmecher la transportul în comun și trebuie să-mi fac altul. Un alt abonament de șmecher, dar credeți-mă, la banii mei nici nu se pune problemă. Vorba aia, vrei bani? Te îngrop în bani (adevărul este și el undeva acolo).

Idei de scris pe blog nu am. Încerc să reinventez apa caldă și să dezgrop perioada de glorie dar nu reușesc – asta e clar.

Sâmbătă, 3 noiembrie, voi cânta iar în Zenon împreună cu Le Magnific Potențial. O să fie concertul de pe lume, lumea se va bate pentru un loc la concert. Se va rupe în două, vor sta unul peste altul, anarhie, treburi. După concert, un producător și un impresar ne vor căuta în backstage să ne propună o super ofertă. Probabil să cântăm în deschidere la John Lennon în deschidere la tot turneul pe coasta Everestului, dar nu. Noi nu vom accepta, noi aveam altceva de făcut și alte proiecte mult mai mărețe.

Din depravata medie românească, aflăm că un uragan distruge Statele Unite, îl rade de pe fața pământului – Ho bă, e doar un uragan. Au văzut ăia altceva mai grozav de atât. Apoi scandalul din politică care nu se mai termină. Foarte inteligent. Nu știu cum să mă pronunț mai sincer.

Apoi, mai aflăm de niște copii, care au la dispoziție 3000-4000 euro pentru garderoba de la Balul Bobocilor. Este interesant. Părinți loviți de trăznet care aruncă un sac de bani pentru un căcat de costum folosit doar pentru o seară. Eu să am un astfel de copil, să îmi ceară atât, l-aș pune să facă sanț de 30 cm adâncime de aici și până la Vladivostok. După asta sigur aș negocia cu el.

Pizda mă-sii de treabă. Nici măcar pe balcon nu pot fuma. E pea frig – fumez în casă, nu este nici o problemă. Este exact așa : fumez o țigară de 10 ori. Recomandat! Fumezi mai puțin.

Niște “prieteni”, încearcă să mă cupleze cu diferite fete. Nu, n-am nevoie. Efectiv nu-mi trebuie. Nu mai încercați, nu mai căutați că nu mă interesează.

Și toate astea, în două zile. Cine știe ce se mai întâmplă până la final.

Zi-mi ce ai pe suflet !

