Un spectacol jucat prost

Am fost spectator la una din cele mai proaste piese.

Am văzut doi actori pe o scenă mare, ce se chinuiau să joace două roluri, două roluri complet cunoscute mie. Cred că și cel din mine s-ar fi descurcat mult mai bine.

Da, a fost penibil, stupid. Îi vedeam cu fețele lor false cum se chinuiau să îmbrățișeze momentele. NU! Nu au reușit! Doi actori atât de falși, două falsuri! Jos cu voi gunoaielor!

Cum s-a terminat spectacolul?

Am plecat dezorientat, scârbit în cel mai dur mod posibil de cei doi actori cu aere de ceva măreț. Am plecat spre casă cu ochii în lacrimi, pentru că mi-am permis să văd o asemenea porcărie. Totul a fost fără logică, fără sens, acte fără început și fără final, un amalgam de capitole îmbinate prost. Regizorul, nu cred că este întreg la minte. Este inadmisibil ca eu să fi fost singurul din acea sală.

Criticul din mine oferă nota 2 pentru acest stupid spectacol. Să mergeți în altă parte, poate la sapă, mie să nu-mi jucați piese de dragoste într-un mod atât de penibil. Ați avut ghinionul să aveți doar un spectator, dar nu orice spectator. M-ați avut pe mine, ăsta a fost ghinionul vostru!

Și nu, nu a fost gratis. Am plătit foarte mult, un bilet. Am pierdut un timp prețios și nu am rămas cu nimic.

Zi-mi ce ai pe suflet !

