Amon saves the day

Aseară m-am uitat la un maraton de filme, am băut bere, am mâncat tortilla cu sos picant(și acum mă ustură toată gura de la sosul ăla) și am adormit în cele din urmă undeva pe un colț de pat.

Dar pe la 12, cam așa, am pus pauză la film și am ieșit pe balcon să fumez o țigară. Sincer, când am zis că le-am văzut pe toate, m-am înșelat. În fața blocului aici, sunt niște garaje. Am ieșit pe balcon, îmi aprind o țigară și aud niște gemete.

Ies pe geam și ce îmi dă viața să văd? 3 tipi călare pe una. Săraca era ținută de doi din ei iar unul încerca să o dezbrace. În primă fază am rămas șocat, nu credeam că tocmai în plină stradă se pot petrece astfel de lucruri. Fata se zbătea, unul îi ținea mâna la gură și gemea.

Nu m-am mai putut abține și spiritul meu de cetățean și-a făcut datoria.

Am strigat la ei să o lase în pace că dacă nu sun la poliție. În acel moment, toți trei s-au uitat la mine. Le vorbeam de sus :)). Tipa s-a văzut liberă și a luat-o la fugă spre strada mare. Au urmat 5-6 secunde în care cei 3 s-au uitat la mine fără să schițeze ceva, timp în care fata se făcea nevăzută.

După tot acest schimb de priviri, ei au luat-o la fugă pe străduța care ducea spre gară. O chestie bună că tipa nu se mai întâlnea cu ei.

Știu că unii vor zice, că așa tupeu oricine are când e în casă la etajul x și doar strigă la ei. Dar eu mi-am făcut datoria de cetățean și am salvat-o pe domnișoara respectivă.  Nu știu ce hram poartă dânsa, dar eu cred că am procedat corect. De coborât la ei – sincer să fiu, nu mă ținea :)). Mi-e frică de țigani și oamenii de genul. Au cuțite și poți să te bați cu ei 100 de ani, că dacă vor, te găuresc.

Zi-mi ce ai pe suflet !

