Amintiri de o noapte – senzații

E în fața mea. O privesc în toată splendoarea ei.

E goală, e atât de perfectă. Forme atât de perfecte.

Sânii ei în razele soarelui ce tocmai străpung fereastra, oh…. atât de perfecți.

A deschis ochii și mă privește nedumerită.

Nu-mi înțelege zâmbetul.

Bună dimineața iubito!

Cu ochii ei mari mă privește, cu buzele ei dulci schițează un zâmbet cald – ah ce i-aș mușca buza de jos, dar strict momentul.

Nu zice nimic și continua să mă privească. Părul ei roșu este lăsat ușor pe spate.

Îi mângâi fruntea și o sărut. O privesc în ochi, doamne ce ochi frumoși.

Bună dimineața iubitule!

Roșesc.

Îmi este atât de dragă.

O sărut pe frunte și….

Te iubesc draga mea!

3 comments

  1. Omule, unde gasesc si eu unul ca tine?
    uhhhh

    1. Peste tot 🙂

  2. […] Amintiri de o noapte – senzații […]

Zi-mi ce ai pe suflet !

