Când nu te duce mintea

Ce faci când ești redus mintal? Ce faci în momentul în care consideri că faci rău, dar de fapt ești un clovn? Faci astfel de lucruri.

Inteligentule/inteligento, bravo ție. Tot respectul.

Comentarii de genul au mai fost dar le-am șters. Și ca să nu ziceți că sunt eu rău sau că am eu ceva cu lumea, căutați și vedeți de unde provine ipul – eu am făcut asta și am văzut; nu dau public.

V-am mai zis și repet. Când dau eu comentariu, trebuie să apară iconița aia de sus, aia înconjurată cu roșu. Comentariile fără acea inconiță nu sunt ale mele. Simplu, am fost destul de explicit, așa că să nu aud nici un fel de comentariu.

7 comments

    1. :)))

  1. Mie mi-a aratat spania :)))

  2. Ai banat Virgin Media? Si eu is pe virgin media😦

    1. nu am banat decat cateva lucruri si de acum orice comentariu va avea nevoie de admin aproval. Ca sa nu se mai joace nimeni asa cum doreste.

  3. eh lasa ca intru de pe telefon daca e😀

Zi-mi ce ai pe suflet !

