Cum să te uiți la posturi tv pe propriul laptop?

Simplu mă! Am să fac un ghid pentru proștii care nu sunt în stare măcar să caute pe google. Ask profesor Google.

Este simplu. Este exact ca și cum ai lua jucăria de la un copil.

Am să pun aici pe blog, două variante.

Prima variantă.

Ai nevoie de Internet Explorer, Sopcast sau VLC. Deschizi IE si bagi în bară acolo, ori asta, ori asta(v-am pus canalul ăsta ca să vedeți că trebuie Internet Explorer). Am uitat să zic. Vă trebuie VLC sau Sopcast instalat iar atunci când vă întreabă browserul dacă lăsați nu-știu-ce căcat să funcționeze, ziceți DA, ca la biserică când îl primiți pe doamne-doamne în voi.

A doua variantă, cea mai simplă.

Descărcați Sopcast(ultima versiune, așa e mai frumos – să fiți în trend).

Descărcați Sopcast, îl instalați și îi dați drumul. Bifați acolo “logare ca anonim” și îi dați drumul. Aveți o lista întreagă de programe. Alea românești sunt undeva mai jos.

Simplu?

*Nu mă mai întrebați cum fac asta, că nu descopăr nici apa caldă și nici prea multă minte nu-ți trebuie să faci un astfel de lucru.

One comment

  1. Haide ma ca nici eu nu stiam! :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

