Dragă dobitocule/dobitoaco!

Dragă dobitocule/dobitoaco, cu drag îți spun.

De 5 zile tot dai comentarii în numele meu. Am văzut și ultimul tău comentariu, stai liniștit/ă, rămâi la spam până în ziua 8 de după cataclismul produs de cometa Vasilica. Te supără faptul că nu-ți sunt afișate comentariile? Când vei avea tupeul să spui ceva pe privat, să spui măcar în glumă cine ești, atunci promit că te voi lăsa să și postezi în locul meu. Și vorbesc cât se poate de serios.

Nici nu poți să înțelegi câtă satisfacție îmi oferi în momentul în care te văd atât de frustrat/ă.

Mă bucur că îmi citești blogul, mă bucur. Cum e vremea în UK? Cum e în Londra? E frumos? A venit uraganul și pe acolo?

6 comments

  1. Poate Proxy…

    1. poate, sau poate nu

  2. Ce prost/proasta
    app. te-am vazut ieri cu prietena prin oras. Ce frumoasa e :X

  3. fa Ip`ul public, da-l la prieteni sa ii dea flood, spam ceva😀

  4. […] Era unu pe aici acum ceva vreme care înjura în numele meu și turba că nu-i afișam comentariile…. […]

Zi-mi ce ai pe suflet !

