Messul din zilele noastre

Mă amuză messul. Mă amuză groaznic. După ce am dat delete la o listă întreagă, de oameni, oale și ulcele, gunoaie de societate, manelari, cocalari și pleava omenirii, mai văd așa câțiva care au tendința de a ține la invisible.

Nu am nimic cu cei care stau pe invisible. Nu vor să fie stresați din diferite motive și poate au nevoie de ajutor de la colegi/muncitori/salahori/ingerași și tot tacâmul.

Am ceva cu ăia de stau available și țin persoane la invisible. E genial, e d-zeu cu mila.

Măi. Dacă persoana y te deranjează din toate punctele de vedere, îi spui frumos că la următoarea faza dai ignore. Dacă se repetă, dai ignore și cu asta basta. Vrei să stai din umbră să urmărești tot ce face x-lescu? Felicitări, ești deștept cu diplomă! Nu ai tupeul să spui ce ai de zis. Simplu și la revedere!

Zi-mi ce ai pe suflet !

