BFF între fete

Este amuzant, teribil de amuzant. Când vezi câte o treabă de asta. Două sau mai multe fete, BFF, și se bat cu pumnul în piept, că vor fi așa toată viața. Este amuzant cum ele își pot spune anumite lucruri fără nici un fel de problemă. Și mai amuzant este că au încredere una în alta foarte repede. După două zile de vorbe, ele ajung să-și zică vorbe de duh.

1. cuvântul iubita, folosit des în limbajul fetelor. Păi dacă la noi am zice așa ceva între noi, ce ar crede lumea? Că ne dăm pe la spate? Cum ar fi ca Ion să se întâlnească cu Vasile și să-i zică : Iubi, ce faci? Vă dați seama ce tragedie ar fi?

2. Discutatul despre ex.

După o relație mai lungă, știți și voi copilașilor în cazul în care ați trecut, totul e cu două tăișuri de partea ambelor  părți. De ce? Unii/unele au obiceiul de a-l face de căcat pe fostul partener, doar așa să pară interesant. E un lucru prostesc din toate punctele de vedere. V-ați terminat relația? Foarte bine, nu-l mai scoateți de x-lescu de vinovat, că și voi ați avut vina voastră. Și de aici ele ajung să vă vorbească întâi la toate BFF-urile apoi să treacă și peste graniță. Dacă cumva aude x-leasca că tu vorbești cu y-sească, x-leasca se va băga pentru că normal, nu-i vrea răul y-sescăi. Ce să caute y-seasca cu un animal, porc, curvar ca tine? Ce să caute cu jegul jegului?

Aici îmi aduc aminte că eram cu o domnișoară și nah, a trecut vremea, ne-am certat, am devenit un porc, un jeg și așa și pe dincolo în fața ei, vă imaginați situațiile de gen și după asta a urmat răul. Vedeam cu unii se distanțează, că unele nu-mi mai fac cu ochiul, că uite așa și pe dincolo. Nu înțelegeam, oricum nu-mi păsa prea mult. Și apoi să aflu că fosta mă făcea cu ou și oțet unde mergea.

3. Te iubesc.

Tot timpul ele se iubesc. Tot timpul își spun te iubesc între ele. Da ce faceți bre? Vă lingeți? Vă masați una pe alta? Vă spălați pe spate?

Chiar râdeam cu Alex și Mișu, că nu știu care văzuse pe facebook-ul unei fete, că o vai te iubesc, Best fucking friend 4ever. Băga-mi-aș :)))!

6 comments

  1. Un sfat iti cer:)) Ce ai face , fata fiind, avand niste prietene bune dar cu faze silnice de genul “lugu lugu, iubita mea, puupiii, te iubeesc” fara sa le ranesti sentimentele dupa ce ele iti fac asemenea “declaratii”? :))

    1. =)))) nu am nici cea mai vaga idee

      1. Eh, prin asta am vrut sa subliniez faptul ca daca una din prietene e asa, cealalta n-are ce face…:)))

  2. Eu nu sunt asa dar am o prietena care atunci cand ma suna face la fel: iubita mea ce faci, fetita iubita si am inceput si eu la fel :)))

    1. pai ai văzut că am bătut app mai mult la proaspetele cunoscute :)))

      1. Mi-ar placea sa vad asta intre baieti =))

Zi-mi ce ai pe suflet !

