Dallas!

Nu e vorba de serial, nici de cartier nici de nimic de genul. Este vorba despre celebrul meu telefon cu cameră VGA și slot de card de maxim 2 gb (probabil la 8 gb pocnește) care mă disperă în ultimul hal.

Aseară am decis să-l mărit, să-l dau dracu la schimb plus o diferență. Și am găsit o ofertă bună, schimb cu Samsung Chat 222 plus o mică diferență din partea mea. Știu că la astea ține mult bateria și în plus e qwerty. Îmi e dor de qwerty. Așa că azi îmi dau panarama de telefon cuiva care nu are nevoie de nimic decât mesaje și apeluri.

Ce-i drept, telefonul Dallas de la Orange arată foarte frumos, e finuț și ușor. Zici că e un Nokia, cam așa.

Hai să ne jucăm și cu un Chat 222 (mă îndoiesc că face de mâncare) și dacă nu mă înșel, parcă Denisa avea așa ceva. Dacă e ca ăla, atunci e bine:).

One comment

  1. Sunt faine chat 222, în afară de qwerty mai ai şi camera de 1.3 MP. Succes cu noul telefon!🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

