ARD – Aruncă România Departe

Aseară m-am îmbătat(tipic) și după ce mi-am luat rămas bun de la pretenii de pahar am plecat spre casă. În drumul meu tulbure și buclucaș am zis că trebuie să fumez o țigară liniștit. Ce mama dracu? M-am așezat frumos și binișor pe o băncuță și mi-am aprins o țigară. Vântul mă bătea în gât, gândurile mă măcinau crunt. Așa de nașpa era. :)).

După câteva momente de monolog specifice stării de euforie în care mă aflam am ridicat privirea și….. Un afiș mare cu ARD(alianța pentru România Dreaptă – cică), cu 3 distinși domni în prim plan. Nenea Neghină, Nenea Vreme și încă unul, Ion sau așa ceva.

Ce Românie dreaptă? Eu m-am săturat de minciuni de astea. Și când a candidat Vreme la primărie acum 4 ani,atâta mai promitea și ăsta. Ăsta promitea chiar dacă nu ieșea. Vă dați seama?

Să fiu în locul lor, eu nu aș accepta să fiu pe un afiș. Păi lumea umple frigiderul doar că ai niște poze pe facebook, apoi să mai fie și afiș.

Așteptați moartea la alegeri, că eu unul nu merg! De asta asta eu nu mai merg!

*Desigur, acum se fac poze cu oamenii care trăiesc de pe o zi pe alta. Acum se mai dă o găleată, un litru de oloi, o boabă de orez, un lăptuci și treburi de genul ăsta. La o investiție de asta minimă, au ei grijă pe urmă în 4 ani de mandat să facă două boabe de orez, 2l de oloi și două găleți. Au ei grijă de noi și de toată lumea. Până la urmă nimic nu e gratuit în lumea asta.

Zi-mi ce ai pe suflet !

