La mulți ani Mihai!

Azi plec la majoratul lui Mihai Munteanu, tipu chitarist cu care am cântat de atâtea ori. O să fie ceva frumos, zic eu.

La mulți nene Munteanu, să trăiești, să înflorești și să ne vedem pe scena mare de la Wacken sau Rock am Ring. O să fim și acolo, chiar dacă peste 40 de ani.

Distracție plăcută tuturor invitaților și să fie două zile de pomină.(like Munteanu Andy Mansion or Chișcaru Mansion).

*O să fiu și eu îmbrăcat altfel decât mă îmbrac. Bonus : fără șapcă.

Zi-mi ce ai pe suflet !

