Dimineți praf fără cafea

Acum stau și vă scriu frumos și binișor, după ce mi-am cumpărat un pachet întreg de cafea și mi-am făcut un ibric de ăla de sparge inima, și beau cafea. Este extraordinară după șocuri.

Să vă povestesc totuși.

Duminică dimineață până să plecam de la Poiana Sărată, am stat jos în holul mare pe un fotoliu, înconjurat de oameni ce-mi ascultau poveștile. Trebuie să scriu o carte. Am râs, am glumit, am băut o cafea rece, așa după beție :)), o tipă mai avea oleacă și se sufoca de râs.

Ieri dimineață, la ocazie, prind un papițoi ce m-a enervat tot drumul cu politica lui. Că e mai bine așa, să nu votez cu ăla și  așa mai departe. La care eu i-am zis : nene, care vine la mine cu 15 milioane, eu pe ăla îl votez.

Azi :)).

Am dormit ca un prunc până la ora 5. Dacă dincolo în Alecu Russo, ăia demolau non stop câte ceva, ăia de deasupra, aici ăștia fac găuri de la 5 dimineața. Am încercat să mai dorm, nu s-a mai putut. La 7 în picioare. Am visat niște chestii de doamne doamne :)). În unul din ele, o femeie îmi zicea că cineva drag mie cândva, se va întoarce la mine (moartea în vacanță probabil). În altul, am găsit un portofel plin cu bani, plini cu euro, și eu i-am donat la biserică (doamne ferește). M-am dus acum jumătate de ora să-mi cumpăr cafea, și deși m-am dus la magazin ca un zombi, am revenit cu zâmbetul pe buze, știind că apa fierbe deja.

Bună dimineață, deci!

Zi-mi ce ai pe suflet !

