Top 5 – cele mai proaste piese din 2012

Chiar dacă mai puțin până la finalul anului, am zis să pun de pe acum șlagărele anului 2012. Piese care ne-au futut ziua la propriu, piese idioate fără logică, fără înțeles. Bumți bumți la categoria grea, centura portocalie ș.a. Din start, nu vorbesc cu cocalarii, pițipoancele și maneliștii supremi.

*Este o părere personală, așa că nu fiți proști să aruncați cu roșii.

Pe locul1, piesa numărul 1 pe anul ăsta. Șlagărul șlagărelor, idioțenia idioțeniilor care mi-a futut fiecare zi când a fost difuzată. Poate piesa, în treaba ei acolo, nu e rea. Dar difuzarea, redifuzarea până la d-zeu și Sf. Petru m-a făcut să trântesc ceva. Să trăiești maestre cu căcatul tău de piesă, să te tai cu cioburile de la cd.

1. Michel Telo – Nosa

Pe locul 2, Alex Velea, tipul photoshopat cu piesa lui de 2/10. Maestre, mă bucur că ai succes, ești extraordinar :)). Piesa asta mă zgârie, dar mă zgârie rău.

2. Alex Velea – Minim 2

Pe locul 3, domnișoara Corina ne încântă cu piesa ei super inteligentă. După ce că e redusă mintal cu fashion geek-ul ei, mai scoate și o piesă de tot căcatul. Hai spuneți, că nu am viața, iar piesa asta rupe.

3. Corina – A ta

Pe locul 4, Gusttavo Lima, un pretenaș în genul lui Michel Telo, tot cu limba lui de telenovelă. Nu-mi place, dislike total.

4. Gusttavo  Lima – Balada

Pe locul 5, Connect-R cu piesa lui demențială. Bă nene, eu nu am înțeles nici acum ce mama dracu înseamnă Rappanon. Nu-mi dau seama. Am intrebat lumea și toți mi-au zis că lumea e pe sus. Inteligent, desigur. Dormi mă! Nu te jura strâmb, că nu e de bine.

5. Connect-R – Vara nu dorm

Zi-mi ce ai pe suflet !

