Pot spune că am scăpat de un viciu

Am și eu câteva vicii destul de interesant. Și pot spune că am scăpat de unul. Nu mai beau energizant. Mai prind rar o gură de energizant, dar nu mă mai dau în vânt după așa ceva. Înainte nu era zi în care să nu beau cel puțin 500 ml de energizant. Și era nașpa, era infect, era penal.

Nu vreau să dau sfaturi, sau să mă leg de cei care beau energizant, dar energizantele nu sunt bune. Vă distrug într-un mod dureros și lent. Eu am reușit să le las după o semidependență (cred) și acum sunt bine. Mai trebuie să scap de dependența asta idioată de cafea și țigară. Apoi am să fiu curat ca lacrima :)), lacrima de rățușcă.

Prefer să beau o ceașcă de cafea atunci când simt că am nevoie de ceva sau când am foarte multe de făcut.

Zi-mi ce ai pe suflet !

