Oficial : Vă urăsc!

De azi urăsc oficial țiganii. Îi urăsc de ani întregi, dar am mai lăsat de la mine. Cum cei de la 112 nu fac nimic? Cum cei de 112 te înseamnă să te bați cu ei și să ai grijă? Simplu, tot mai simplu! Sunt conștient că se fac glume proaste la 112, dar e musai să-și facă datoria. Așa cum și la alarmă cu bombă, chiar dacă e farsă, cei de la pirotehnică, poliție, pompieri și salvare trebuie să se ducă să investigheze.

Să revenim.

Am ieșit dimineață să scot niște bani și dacă tot eram pe afară, am zis să beau și o cafea(că la apartament nu mai era de ieri cafea – true story). Am intrat într-un local, m-am așezat, deabia mergeam. Nu știu ce este cu vremea asta de e așa nașpa, te simți efectiv trist și fără viață(aseară am plâns, nu știu din ce motiv :)) ). Îmi beau cafeaua liniștit, trag 3 țigări și ies.

În fața mea, la circa 30-40 m, un bătrânel mergea liniștit, probabil venea de la piață. Nu am apucat să realizez, că s-au și năpustit 3 țigani pe el, l-au pus la pământ, i-au dat câteva capace peste cap ca să fie siguri că nu mai mișcă, i-au furat tot, portofel, telefon, șacosa cu cumpărături și au fugit. Am urlat la ei, dar duși au fost.

Bătrânelul nu mai mișca, a leșinat și acolo a rămas. Alerg spre locul în care era bătrânelul și mă leg de retardații din jurul lui care au stat și s-au uitat la întreaga scenă de parcă erau la teatru. Copii proști de liceu, mari în gură dar doar de fațadă. V-aș sparge capetele de fraieri.

Eu : Bă, da voi nu puteați să interveniți? Stați ca proștii acolo.

Unul din grup : Da ce vroiai să facem domnule? Nu ați văzut că aveau cuțit?

Eu : Strigați după ajutor și se speriau ei cumva, dar măcar făceați ceva.

M-am apropiat de bătrân, i-am verificat pulsul – miracol, trăia. Și ce fac? Sun la 112, număr unic de urgență la care aștepți, că-s foarte ocupați ei în timpul lor.

Eu : Doamnă, mă numesc Andrei și sunt în Bacău. Chemați o salvare vă rog pe strada O*** în fața liceului că un bătrân a fost atacat pe stradă.

Centralista : Măi băiatule, voi vă țineți de glume proaste?

Eu : Doamnă!

Centralista : Stai să vă fac legătura cu poliția.

Ce legătură?

Poliția : Alo da, ce urgență aveți?

Îi repet faza.

Poliția : Și tu de ce nu ai intervenit? Ce vrei să facem noi acuma?

Și simțeam că îmi bubuie creierul de nervi. Incapabili să-și facă treaba, incapabili.

În cele din urmă vine salvarea. Băi, așa mă enervasem. Am plecat, n-am mai stat, nu mai era loc de altceva. A venit și poliția în cele din urmă și a luat declarații pe acolo.

Cu ocazia asta ma declar oficial contra țiganilor. V-am tolerat, v-am tolerat după ce mi-ați furat 4 lei din buzunar și m-ați tras una la ficățel, chipurile ca să nu alerg după voi. V-am tolerat după faza cu tipa din fața blocului, v-am tolerat. Dar acum nu. Să dea dracu-n voi și buba neagră.

One comment

  1. Aseara am fost si eu super deprimat fara nici un motiv… Daca afli mai multe zi-mi si mie despre asta, chiar sunt curios :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

