Nu ai ce să vezi la TV

Mi-am imaginat că la tv s-a mai schimbat treaba. Mă refer la că s-a mai renunțat la toate idioțeniile marca mireasă pentru bunicul meu și gigel Kapatos. Neah, ăștia sunt la fel. Exact la fel. Mi-am luat o bere, 3 pungi de cipsuri și m-am pus în patul meu de cleștar. Mă plictisisem îngrozitor de laptop.

Nu ai nene la ce să te uiți. La sport nu mă uit că nu mă fascinează decât atunci când este olimpiadă. Am derulat așa, am dat mai departe, spoturi electorale, că ăla e mai bun, că altu e și mai bun. Stați liniștiți, nu sunteți buni de nimic. Am continuat pe desene animate, am zis că băi, mi-e dor de un Tom și Jerry, o treabă frumoasă acolo. Nu, nu ai ce. Mă tot gândesc ce căcat mai învață un copil când se uită la un desen animat. Ce idoli mai au copilașii în ziua de azi? Oameni de fier și roboți? Căței care miaună?

Am ajuns pe tvr 2 și m-am uitat la filmul, Când vreau să fluier, fluier! Mi-a plăcut, e doua oară că-l văd.  Toată lumea a zis că e nașpa. Băi, mie mi-a plăcut la nebunie. Decât 7000 de ani, 800 de decenii și un milion de zile, mai bine. 🙂

Clar, eu nu am să-mi las plodul să se uite la tv decât supravegheat. Atât!

2 comments

  1. pe net crezi ca plodul va gasi ceva educativ ? :))

    1. păi nici pe net. Să facă sport, să joace șah, să citească – primele lucruri 🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

