Vocea României, X-factor și alte banalități

Nu pot să mă uit la așa ceva. Nu înțeleg nimic, este dincolo de înțelegerea mea. Nu-mi place, prea mult teatru.

Unii chiar nu au voce, mai ales la Vocea României. V-am zis că nu mă uit la emisiunea asta, dar mai prind secvențe, mai mut canale și hopa hopa. Degeaba ziceți. Nu au voce, punct și de la capăt. Nu știu care sunt criteriile pe care se bazeaza emisiunile astea și nici nu vreau să știu.

Singura emisiune de genul pe care am acceptat-o, mai mult sau mai puțin, a fost Românii au Talent. Am zis că o pun pe sora mea să se ducă la următoarea ediție. Era și normal, a râs de mine. Dar ea e fraieră și încăpățânată, așa ca mine. Are voce, dar e modestă. Pun pariu că s-ar duce cel puțin până-n etapa a 3-a. Dar nah, alegerea ei.

Eu tot la părerea mea rămân, cum că emisiunile de genul sunt teatru prost jucat pe bani grei. Hap!

Zi-mi ce ai pe suflet !

