Ăștia de la RDS sunt incapabili

De asta domnii mei, niciodata nu o să se facă ceva în România asta. Pentru că sunt lucruri care se pot face în secunda 2, dar din cauza unor oameni proști, durează cu zilele.

Miercuri seară mi-am formatat laptopul, nu se mai putea face nimic pe el. Era praf din toate punctele de vedere(nu că acum e mai bun – Trebuia să-mi cumpăr unul la 90 de milioane de Black Friday, să moară vecinii și capra lui Ion).

Joi am ajuns acasă și a trebuit să-mi fac iar conexiunea aia cu user și parolă, dar ghinion. Nu mai găseam contractul. Nu-mi dau seama unde poate să fie. Am căutat de mi-au sărit capacele, și eu și mama. Nimic, mai ceva ca dilema Nibirului sau existența vieții pe Europa.

Și sun la RDS, să fac rost de user și parolă.

Le zic ce și cum la care ei….

 RDS : Aș dori să stau de vorbă cu beneficiarul contractului.

O strig pe mama și o chem. Îi cere cnp, xc, adresă, după care…..

RDS : Spuneți-mi vă rog numărul de cont. Este scris acolo pe factură.

Mama are obiceiul să arunce facturile după ce le plătește. Nu le ține că nu are de ce. Le explică ea că nu are nici o factură în casă.

RDS : Păi este o problemă. Trebuie să mergeți la casierie să cereți numărul de cont.

Mama : Domnule, este ora 7. Este închis.

RDS : Atunci mergeți mâine și rezolvați.

Închide mama telefonul, fierbea de draci. Eu nu mai zic. Înjuram de mama focului. Le-am băgat mortu-n casă.

A doua zi, vineri mai exact, se duce mama la casierie. I-am zis să ceară user și parolă acolo la casierie. Normal, ăia de casierie sunt mult prea ocupați și nu au timp de stat pentru astfel de lucruri.

Casierița : Poftim codul și sunați din nou.

Ajunge mama acasă îmi dă codul și sun iar. La fel, îmi cere să vorbească cu mama. Îi spune mama toate datele, la care, cireașa de pe tort.

RDS : Ultimul pas pentru resetarea parolei. Vă rog să-mi spuneți numărul ultimei facturi și să-mi comunicați ultima suma de plată.

La care mama se enervează și începe să-i sară în cap operatorului. Băi, turbam lângă ea nu alta. O rezolvă cumva și îmi resetează parolă, îmi dă userul, toate bune și frumoase.

RDS : V-aș ruga ca data viitoare să nu mai fiți atât de irascibil domnule Andrei.

Eu : Domnule, dar este inadmisibil. Atâta vorbă pentru puțin. Puteați să comunicați userul și parola fără nici un fel de problemă.

Dar dacă nu plătești, imediat îți dă jos cablu. Dacă plătești, ești cu plățile la zi și ceri o informație, o gafează extrem.

De asta nu se rezolvă nimic în România. Ca ăștia sunt toți. Vrei să-ți faci firmă? 6 luni, probabil se scriu romane. La noi durează, mult.

Zi-mi ce ai pe suflet !

