Locurile pentru fumători

Sunt fumător, asta e sigur. Fumez destul de mult și cu asta zic totul. Dar de multe ori mi s-a întâmplat să intru într-un bar/restaurant/pub etc. și să fiu ținta celor de la masa alăturată care cu o scârbă și un zefleme făceau : beah, fum de țigară.

Păi nene, sau stai așa, domnilor nefumători. Eu nu mă așez niciodată în spațiul destinat nefumătorilor. Atunci când intru într-un restaurant, mă asigur că trec de borna pe care scrie mare : spațiu pentru fumători. Bun, cu toate astea, voi domnilor nefumători(tot respectul până la urmă că nu v-ați apucat de fumat), faceți gargară. Vă deranjează fumul de țigară? Vă deranjează cu eu și alții de seama mea fumăm? Atunci marș la spațiul destinat nefumătorilor. Sunt foarte sigur că sunt aceleași condiții și încă una în plus. Mai exact aia că respirați aer curat.

Dacă eu sunt atât de idiot încât să NU realizez că țigara este nocivă, este fix problema mea. Dacă eu sunt atât de fraier să NU realizez că țigara înseamnă gaură în buget, iar este problema mea. Așa că vă rog, stați în locul d-stră și nu-mi faceți mie gură că de ce fumez în spațiul destinat mie și altora care fumează. Avem și noi drepturi nu? Chiar dacă mirosim a fum, a bodegă și a scrumieră.

Până la urmă, eu ca fumător fac mai multă consumație decât faci tu, care te rogi de un ceai 3-4 ore.

Doar zic.

Zi-mi ce ai pe suflet !

