Votez și eu, dacă….

Sătul de rezultate electorale, sătul de tot circul dinaintea alegerilor și după 8 prezențe la vot(ce să mai, sunt un cetățean model) fără un rezultat satisfăcător, am ales să votez și pe 9 decembrie. Dar nu doar așa. Îmi vând votul, mi-l vând pentru mult. Altfel nu votez!

Dacă votul meu contează și valorează destul de mult, atunci votul meu va ajunge acolo unde trebuie doar dacă primesc un iPhone5 sau suma de 5000-6000 ron(cash). Altfel nu votez și mă piș pe toate locurile din parlament. Că până la urma toți candidații sunteți doar o apă și un pământ.

Acest articol este un pamflet prin care imi exprim scârba față de circul din politica românească.

Zi-mi ce ai pe suflet !

