E cam cazul să închid blogul

Cred că a sosit vremea să închid blogul. Nu vreau să se pară că cer acum păreri sau să mă roage careva să nu-l închid. Nu, nu vreau asta.

Vreau doar să-l închid. Cât mai repede. Voi mai lăsa doar poveștile de adormit copiii și micile mele scrieri, atâta tot. Cât de curând îl voi închide.

Poate mă voi răzgândi sau poate nu. Vă mulțumesc dragi cititori că mi-ați citit rând cu rând, chiar dacă erau articole proaste, chiar dacă erau bune. Am cunoscut oameni faini cu blogul. Vă mulțumesc că m-ați suportat. Am motivele mele să-l închid.

Vă mulțumesc!

3 comments

  1. 😐 Du-te! bea o cafea, fumeaza doua tigari, si gandestete bine:D…

  2. si eu ce mai citesc de la munca? :)) vorba lu MISHU baga o tigara si scoate-ti asta din cap😀

  3. Poti incepe a nu mai citi la lucru si sa lucrii :))

Zi-mi ce ai pe suflet !

