La mulți ani români, la mulți ani România!

E 1 decembrie, desigur. V-am urat și anul trecut.1-decembrie-dezbateri-libere-20071

La mulți ani dragi români de pretutindeni, să nu uitați că sunteți români. Să reveniți acasă din când în când, că doar…. nicăieri nu e ca aici. Și oricât de rău ar fi, tot e loc pentru mai bine și e casa noastră, a voastră.

La mulți România, să trăiești, să înflorești și poate într-un viitor mai apropiat vom vedea și o Românie mare.

Oricum majoritatea dintre voi habar n-au ce a fost la 1 decembrie, am testat asta pe multă lume. În fine, azi vă las să căutați pe google că doar…. e ziua voastră🙂.

La mulți ani!

One comment

  1. Adevaraaat! Nicaieri nu e mai bine ca acasa. Si oricat de bine ar fi in alta parte mi se face un dooooooooooor!! Cand am venit in septembrie imi venea sa pup si pietrele de pe jos! Mergeam pe strada si mi se parea totul IREAL!! Tare as vrea sa merg si eu acasa😦

Zi-mi ce ai pe suflet !

