Multe urări de bine

Las că știu eu.

Ieri am primit un număr destul de mare de felicitări, că doar deh, în buletin mă cheamă și Andrei. Toate bune și frumoase, multe urări. În Conac aseară m-am dus pe ulei. Mulți mi-au zis la mulți ani, dar nu că îmi doreau ei binele de pe lume – las că știu eu :)), vroiau ei de băut, nu alta :)), v-am prins.

De la cine mă așteptam, nu am primit. Așa se întâmplă, așa este?

Mulțumesc de urări. Am încercat să vă răspund la toți în parte și știu că am sărit multă lume. Vă mulțumesc mult.

2 comments

  1. La multi aniii Romanee!😀

    1. Multumesc românco!:D

Zi-mi ce ai pe suflet !

