Posturile mele sunt dubioase?

O întrebare pentru popor. În condițiile în care acum câteva zile m-am întâlnit cu un bun amic, venit și el din străinătățuri cu facultatea, care mi-a zis :  Băi Amoanea, da îți urăsc blogul. Eu am început să râd, și-l întreb ce ce, la care el îmi zice că unele articole sunt chiar dubioase.

Așa că întrebarea mea pentru popor în astă zi de duminică : Postările mele, în majoritatea lor proaste și lipsite de ceva concret, rare și scrise în grabă, sunt dubioase?

:))

3 comments

  1. Mie mi se par majoritatea interesante mai ales ca le citesc de la munca unde ma plictisesc rauu. Cei drept ma enerveaza cele in care vorbesti despre cineva dar o faci general pt ca nu ma prind :)) cum ala “Ganduri apuse” parca🙂

    1. sunt dubios!:)

  2. Alexandra · · Reply

    A fi dubios nu e ceva de condamnat.
    Dar nu esti dubios deloc, nu esti ciudat sau diferit de ceilalti… pentru ca ai aceleasi indeletniciri pe care le are orice muritor de rand.
    Cred ca mai mult de 60% din postari descriu doar aspecte negative ale mediului in care traim… multe barfe si cuvinte grele adresate diferitilor oameni…
    Din pacate… multe persoane sunt preocupate sa analizeze doar laturile detestabile ale vietii de zi cu zi, dar nu apreciaza micile bucurii si placerile nesemnificative … Asadar… isi bat capul numai cu lucrurile negative si asta clar dauneaza! Cam asta am observat ca faci si tu…
    De ce ar face cuiva placere sa citeasca numai intamplari din care sa reiasa “prostia” celorlalti (asa cum am vazut ca o percepi tu) si pe de alta parte, statutul tau de superioritate pe care il descrii in toate postarile tale?

Zi-mi ce ai pe suflet !

