Idiotule, ți-ai luat haina pe dos!

Din titlu se înțelege cam tot.

Îmi aduc aminte că acum câteva săptămâni, ieșisem la o cafea, nu mai știu cu cine(neinteresant până la urmă) și toate bune, frumoase, până mi-am dat jos geaca. Mă pun la masă, majoritatea din pubul respectiv de uitau la mine, unii râdeau, unii făceau cruce. În gândul meu : băi, știu că-s urât, dar lăsați-mă să-mi beau cafeaua că aseara am băut ca purcelușul și am nevoie de refacere.

Ăsta din fața mea râdea, dar nu scotea o vorbă. E unul din momentele alea când tu ești mahmur, o cafea este mană cerească, depinzi de ea , iar toți râd de tine. Cum eu sunt mai nesimțit de fel și nu-mi prea pasă părerea celor din jur, mi-am continuat cafeaua, mi-am aprins o țigară și am continuat să vorbesc cu maimuțoiul din fața mea care continua să râdă fără să-mi zică problema.

După 20 de minute, m-am ridicat să ma duc la baie. Vă dați seama că am rămas șocat atunci când fără să vreau, m-am văzut în oglindă. Eram : du-te bă!!! De aia rădeau ăștia de mine.

În fine, trecem. De ce mi-am adus aminte de întâmplarea aia? Că acum plec să beau o cafea cu domnul Alex, și când am ieșit pe poartă am realizat că haina de pe mine este pe dos. Să-mi trag două palme.

One comment

  1. Si ce daca aveai geaca pe dos?
    Serios ca oamenii aia nu au o viata daca in loc sa-si vada de cafeaua lor radeau de tine…

Zi-mi ce ai pe suflet !

