S-a terminat a doua prostie – sunt împăcat

Aseară s-a terminat și Vocea României. Da, Vocea României. Să înțeleg că astea sunt vocile din România? Să înțeleg că ăsta e nivelul? Mă îndoiesc. Așa și cu X-Factor, unde nu am văzut în viața mea mai multe lepre ca anul ăsta, mai multe voci de haur care se întreceau în gafe, dar totuși tot poporul și juriul apreciau.

Totuși nu am înțeles pe ce principiu merg concursurile. Adică lumea din România, prin sms-uri votează? Păi avem o țară de înculți și oameni fără ureche muzicală. Pardon, domnișoara de cafea de aseară care a luat Vocea României nu merita să câștige. Lasă-mă frate, să urlu pot și eu pe piesa aia. La un moment dat eram prin trecere prin casă și soră mea se uita la porcăria asta penibilă și domnișoara urla și urla de am zis că își dă duhul și gata.

Dacă astea sunt voci, atunci voci să fie!

2 comments

  1. Toate concursurile din Romania sunt de cacat. Toate sunt falsuri facute doar “de ochii” prostilor care nu-si dau seama pe ce arunca banii cand voteaza. La dansez pt tine nici macar nu le-au dat premiile unor participanti iar la una dintre emisiunile astea de “cantat” a participat grasa aia care fusese deja de doua ori la emisiunea de pe Prima TV (i-am uitat numele). Numai fete triste si urate, numai delii, simone senzuale si toate panaramele tarii… doamne ce bine ca nu mai am televizor de 2 ani si ceva. Ma uit exact la ce vrea muschiu meu pe net!

Zi-mi ce ai pe suflet !

