La final de poezie

A sosit momentul să scriu postul de final de an. Aşa, mai în grabă sau nu, eu îl voi scrie.

Să încep cu începutul.

Nu-mi vine să cred că a mai trecut un an. Nu pot să cred că au trecut atâtea zile și…. cât de multe s-au schimbat în acest an. Nu-mi vine să cred că față de acum 3 ani, față de acum 2 ani și față de acum un an, absolut nimic nu mai este la fel.

Anul ăsta a fost un an crud, un an plin de nimic. Nu pot spune că am realizat ceva, ci mai degrabă că am stat pe loc pe orice plan. Nu știu când a trecut așa repede anul, simt vara de parcă ar fi fost ieri, iar luna februarie de exemplu, undeva acum 2 zile. A fost un an destul de prost. Am băut uneori prea mult, am fumat mai multe țigări decât respirat O2 în stare pură, am devenit dependent de cafea(dar la modul Extreme) și…… probabil am pierdut orice legătură cu realitatea.

Pentru 2013 – Nu am nici un plan sigur. Nu prea mă fascinează atât de mult acest an cu 13 în coadă. Probabil îmi va merge mai prost, până la un moment. Nu e vorba că sunt pesimist, nu, ci doar realist. Serios acum.

Dar totuși…

Vă doresc un an nou plin de realizări, să fiți frumoși, sănătoși, iubiți și plini de bani. Aveți grijă de voi și mutați munții, că altcineva nu o face în locul vostru. La mulți ani vouă!

De acum ne auzim la anul, sau cine știe.

2 comments

  1. Daca tot ne sugerezi sa mutam muntii poate ar fi cazul sa aplici si la tine. Si eu te sfatuiesc, desi nu mi-ai cerut, sa nu iti incepi anul gandindu-te ca iti va merge mai prost pentru ca iti va merge cum vrei tu. Daca ti-a mers prost, totul va fi inspre bine si nu stii de la ce colt se va ivi sansa vietii tale, nu conteaza pe ce plan. Poate vei obtine jobul de vis, poate vei sparge topurile intr-o trupa, poate vei castiga la loto. Fii mai pozitiv putin pentru ca vei atrage toata energia negativa spre tine (eu acum cred in ea pt ca am patit-o :)) )
    Iti doresc un an mai bun, mai calm, mai bogat si mai fericit!
    La multi ani Andrei!

    1. Multumesc, la multi ani si tie🙂

Zi-mi ce ai pe suflet !

