Un ultim gând la final de an

Este ultima zi din 2012.

Peste aproximativ 12 ore, unii vor dansa, unii vor pleca, unii vor ajunge, unii se vor îmbrățișa și tot așa.

Aseară am ieșit la o plimbare prin parc, un ger, o ceață de simțeai în respirație. Am meditat eu așa în adâncul meu și balanța pe tot anul se duce mai mult spre vale. A fost un an care m-a pus la o încercare crâncenă, un an care m-a făcut să fac tumbe de uimire. Sper să se termine mai repede, sper ca aceste 12 ore să treaca repede și să nu mai aud nimic de 2012. Nu știu care sunt planurile pe 2013, dar e acolo un 13 în coadă care îmi face cu ochiul.

În fine, mai prost ca anul ăsta nu are cum să fie. Nu cred că are cum să fie.

Cu blogul : ăsta e un subiect destul de…….  Uneori scriu posturi multe, uneori citesc și mă documentez în speranța redactării unor materiale extraordinare, dar nu. Apare apoi nu-știu-ce și salvez în drafts. Probabil se va mai continua, tot așa, la momente de astea de neliniște interioară, de răbufnire și distrugere de suflete. Probabil tot în astfel de momente.

La final zic, nu cred că se poate mai rău, nu cred că poate fi mai rău ca anul ce tocmai se termină. Dragi cititori, totul a fost cu efect de domino. Și dacă se zice că atunci când se închide o ușă se deschid alte 2, la mine a fost nici măcar învers. A fost un efect destul de…. hmmm. Hai râdeți, fiți bucuroși că mi-a mers rău, spargeți șampania și beți la noapte în necinstea mea.

Vă las pe voi să râdeți, voi râde și eu.

La mulți ani, un an nou fericit și plin de reușite în toate domeniile de activitate.

La mulți ani!!!

Zi-mi ce ai pe suflet !

