Am un vecin idiot

Ce era dincolo(aici și aici) că acolo erau mulți și proști. Era ăla de la 7(eu stăteam la 6) care timp de 3 ani a dărâmat, a spart, a dat găuri cu bormașina în perete și tot așa. La 5 dimineața începea și seara termina. Nu era bai, în 3 ani n-a terminat lucrarea. Ori avea plăcerea de a fora pereții, ori să nu o bată pe femeie, spărgea cu barosul. Alții lăsau bidoane și lemne în ușa liftului ca să nu cheme nimeni, chiar dacă ei aveau nevoie după câteva ore de el. Și dacă le ziceai, săreau de cur în sus, că-s eu sunt copchil mucos care face gura la orice și că cine-s eu. Le futeam niște d-zei și ziceau că cheamă poliția. Chemați poliția, să mă lege și mă bată :)).

Aici e unul și prost pentru toți. Camera mea este exact lângă sufrageria lui, perete în perete. Domnii mei, acest om este un scump. Dimineață la ora 7, Știrile ProstTV Protv. Așa am auzit și eu dimineață că zona Moldovei e nașpa cu zăpezile. Apoi, după ora 10, dă drumul la manele. Taraf, Etno, MyNele și tot așa. Seara la 5, iar, știrile fericite de pe ProstTV Protv. Mă întreb așa :

1. Sunt pereții atât de subțiri încât să se audă(când vorbesc între ei, nu se aude)?

Ori

2. Urlă televizorul și el, respectiv ea își fac treburile(baie, bucătărie)?

Restul vecinilor sunt foarte faini, salută ei înainte să apuc să salut, zâmbesc, dimineața îmi urează o zi bună(atunci când plec cu treburile).

One comment

  1. Trebuie sa fie peste tot cate unul de asta si sa zicem ca Stirile Pro TV sunt mai acceptabie dar sa asculti manele toata ziua… te compatimesc.
    Eu m-am mutat de vreo 2 luni intr-o casa noua si am deasupra doi babaci la vreo 70 de ani. Pe cuvantul meu ca vecini mai buni nu puteam sa am. Pot sa dau muzica tare la absout orice ora, fac petreceri, facem galagie dar niciodata nu s-au plans. Ba chiar i-am intrebat daca ii deranjam si au zis ca nu. Una peste alta, de Craciun si Revelion ne-au bagat felicitari pe sub usa si ne-au invitat la un pahar de sampanie. Nu se putea mai bineee!!😀

Zi-mi ce ai pe suflet !

