Ocupația copiilor din România?

Sau mai bine zis, ce caută copilașii din România. Sinucidere, ce altceva să caute. De la articoul ăla cu top 10 metode de sinucidere sigure, care a fost și este un pamflet de zile mari. Nu l-am scris cu gândul de a da idei idioților, care din prea mult bine vor să-și pună capăt zilelor. De fapt ei nu vor asta. Ei vor doar să atragă atenția și să demonstreze ceva(încă nu-mi dau seama ce). E pentru a doua oară când mă leg de acel articol. Nu am detalii despre topul căutărilor pe fostul AndreiAmon.ro, dar aici, pe Simpluinculori.wordpress.com am un total al căutărilor referitoare la sinucidere, de 697.103. Un număr mare zic eu.

Copilași, viața e frumoasă. Copilași, grijile de la 14-17 ani, nu sunt nimic față de ce va urma. Așa că faceți-vă viața așa cum doriți voi, nu renunțați – Bine, oricum nu renunțați. Nu am văzut și eu unu, care să zică că se sinucide și chiar a făcut-o – dacă tot aveți coaie în voie și nu aveți unde să le goliți.

În acel post, la un moment dat, cineva îmi zicea :

Sterge acest articol, este idiotenie. Nu imi vine sa cred ca asa multa lume a incurajat acest articol. Daca o sa afli vreodata ca cineva a fost inspirat de lista ta si a recurs la vreuna dintre metode nu o sa-ti fie bine indiferent de atitudinea ta acum. Sunt oameni cu probleme psihice care recurg la astfel de metoda, nu doar ‘prosti’ cum ii numesti tu.
Probabil ai o parere foarte buna despre tine care nu se va schimba curand, dar eventual o sa realizezi ca te inseli.

Desigur că  am o părere foarte bună despre mine. Dacă eu nu am părerea asta, atunci cine altcineva să aibă? Doar sunt un fel de guru pe acest pământ, așezat strategic să fut viețile oamenilor. Și desigur, oricine de pe pământul ăsta ar alege bormașina sau drujba ca metodă de sinucidere. E mai real, mai frumos, mai “uman”.

*Întrebare : Tot am auzit că înainte să se spânzuri, e nevoie ca funia să fie cu apă și săpun. De ce? Nu tot căcatul ăla e?

One comment

  1. Si eu care ma gandeam ca trendul EMO a trecut 🙂 Dar e bine sa ai un post de ala, atragi cititorii.
    In legatura cu sinuciderea la copilasi, eu le zic attention whore. Vorba ta, niciunul n-are curaj sa o faca iar daca o fac asta e, selectia naturala.

Zi-mi ce ai pe suflet !

