Povești la gura sobei – Cradle la Stufstock(ep.6 : partea 2)

Acum ceva vreme am scris prima parte din Cradle la Stufstock. Știu că nu am mai scris de mult în categoria Povești la gura sobei, așa că sper să iasă bine partea 2.

Și apar cei de la Cradle of Filth. Ce extaz. Ce nebunie era pe capul meu. Era in vremea în care Cradle mai cânta muzică. Au început fain, au dat frumos. Urlam de bucurie. Si vocea lui Dany era una bună, nu ca acum, vremuri vechi și bune. Nah, așa mai ajung unele trupe, după multă faimă să fută tot ce prinde. Nu mai țin minte exact ordinea pieselor, dar pentru cei care știu, trupa a cântat majoritatea pieselor bune de pe albumele mai vechi.

Și așa a ținut tot concertul. Nu-mi venea să cred că ăștia cântau în România. Au terminat cu From the Cradle to Enslave, eterna lor piesă. Am plecat de acolo cu ăștia de gât, rupt în patină, beat pulbere, toți eram fericiți că nu ajunsesem degeaba în vamă. Am găsit toate lanțurile și brățările exact acolo unde le pusesem, măr rog, unde mi-au zis jandarmii să le pun. Le-am luat și am plecat spre cort. Eram toți 3 rupți în gură, ne țineam unul pe altul să nu cădem. Am adormit toți 3, nu știu cine a închis cortul sau ce a urmat după. Dimineață….. mai bine nu ne mai trezeam.

O adiere de vânt îmi mângâiase fața palidă și mă făcu să deschid ochii. Dar ce să văd? Cerul albastru și frumos. Cortul flutura. Un oarecare idiot, un ciordeles de ăsta, tăiase cortul și a luat tot ce a găsit în el. Cu noi acolo, dar noi fiind foarte beți, nu am simțit nimic. Ce naiba să simțim? Nu ne simțeam nici noi. Curu gol, nimic nu mai aveam. Eu rămăsesem cu izobrenul de sub mine, cu cardul în buzunar și telefonul în celălalt.  Atât. Tot ghiozdanul meu, cu acte, haine, mâncare, bani și un amârat de mp3 erau pierdute. Ăștia cu care eram, erau la fel, fără nimica. Mi-a părut rău de unul din ei, că avea o cameră de filmat foarte faină și aruncase o căruță de bani pe ea. În fine.

Am început toți să înjurăm, să facem ca toți dracii, dar degeaba. Am întrebat în stânga și-n dreapta, dar nimic. Nimeni nu văzuse nimic, sau nu vroia să vadă nimic. Eu îmi vroiam actele înapoi, atâta tot, nimic mai mult.

M-am pus în fața cortului, mi-am aprins o țigară, am luat o gură de bere și mă uitam la ăștia cum înjurau de mama focului. Îmi părea rău așa, dar îmi venea să și râd. Văzusem Cradle nu? Vorba unui dintre ei : Am văzut Cradle of Filth, acum pot să mor fericit. Nu a murit, dar nici bine nu i-a fost. În fine. În ziua aia cânta Zdob și Zdub, cântau ei cântau, dar fără mine acolo. Și eram atât de aproape, atât de aproape. Aici vin cu o paranteză : de ani buni încerc să văd trupa asta live, de ani buni vreau să dansez pe muzica lor la un concert live. Niciodată nu i-am prins, tot timpul i-am ratat pe ultima sută. Au fost și în Comănești acum 3 ani, dar domnul Dizel a considerat că e mai bine să-mi zică la o zi după ce au cântat, că își adusese el aminte că e trupa mea de corason. Ziua în care îi voi vedea live…. una din cele mai minunate zile din viața mea, mai mult ca sigur.

Și o sun pe mama : (discuția de mai jos este amuzantă, mama și glumele ei)

Eu : Alo?

Mama : Da mamă, ce faci? Ești bine?

Eu : Da mamă! Foarte bine.

Mama : Cum e acolo?

Îi zic eu cum era, cum era vremea, cum a fost la concert și….

Eu : Mamă, dar s-a întâmplat ceva…….

Mama : Ce ai mai făcut măi copchile?

Eu : Nu am făcut nimic măi mamă. Doar că ni s-a furat tot din cort.

Mama :  Cum tot?

Eu : Tot, ce nu înțelegi? Ghiozdanul cu tot ce aveam în el. Haine, mâncare, acte, etc. Și nici bani nu mai am, că și ăia au fost furați. Dar mai am cardul, că l-am ținut în buzunarul de la blugi.

Ce credeți că a fost prima chestie zisă de mama? Ce credeți că mi-a zis ea? Deci frate, și dacă rămâneam fără dejte la picioare, cred că tot asta spunea. În fine, ea și glumele ei.

Mama : Vai mă mamă mă…..  Ce ai să faci tu fără carnet de note la școală?

Da, am rămas mut când am auzit🙂.

Mai multe în partea 3.

One comment

Zi-mi ce ai pe suflet !

