Vai de tine – Povești de peste tot

Andreea, o foarte bună prietenă, o tanti care mi-a ținut de urât în momente crâncene din viața mea, o tanti faină care face pe dracu-n patru să obțină ceea ce vrea, și-a făcut blog. Și-a făcut acum ceva vreme, dar cum eu nu am mai scris pe blog….

E plecată în străinătățuri, cu facultatea, cu muncile pe aeroport și deh – are povești de scris. M-am gândit totuși să-i fac puțină reclamă(repet, puțină)  că să vedeți că și-n afară există oameni faini ca la noi, sau mă rog.

Dacă vreți povești din frumoasa Londră, intrați aici. Mie îmi place, mă amuză.

3 comments

  1. Deci nu stiu ce sa zic, ranjesc😀. Azi dimineata cand am intrat pe facebook am vazut ca pusesei link la postul cu Ocupatia copiilor si cand dau mai jos vad blogul meu. Am trecut mai departe si dupa am realizat :))
    Multumesc mult Andrei pentru “putina” si multumesc si mai mult pt parerea care o ai despre mine!
    Putina ta reclama mi-a adus 28 de vizitatori ceea ce e un record al tuturor timpurilor! :))
    Sa ai o zi frumoaosa >:D<

    1. Pai dimineață ai inteles puțin greșit. Îs două posturi separate:)). Doar nu puneam la articolul tău legătură la blogul tău :)))

  2. Na, era devreme tare:)) Multumesc again!😀

Zi-mi ce ai pe suflet !

