Tu de ce îmi dai dreptate? (about blogging)

Probabil unii dintre voi înțeleg la ce mă refer.pupincurist

De ce tu, ca cititor, te lași influențat așa ușor?

Ce înțeleg eu din blogging? Un x-lescu, are un blog, la adresa sukasuka.xxx. El își scrie părerile, aventurile, fanteziile, întâmplările de zi cu zi într-o manieră cât mai personală, fără a vrea să încurce mintea cuiva. Adică eu scriu ceva, părerea mea despre chiloții de tablă, că mă jenează și nu-mi plac. Dar vine unul, un anumite Be-lescu, care adoră chiloții de tablă și începe să-mi umple frigiderul, doar pentru simplu fapt că mie nu-mi plac chiloții de tablă. Sau, același Be-lescu, adoră chiloții de tablă, îl ung la suflet într-un mod extraordinar, dar vede că mie nu-mi plac chiloții de tablă și îmi dă dreptate.

Băi, dacă ție îți plac chiloții de tablă, poartă-i sănătos, nu te lua după mine.

Chestia asta am văzut-o la bloggerii mari care scriu orice prostie, iar unii, idioți de altfel, afișează pancarde de susținere. Tu ce vrei să demonstrezi? Nu vrei să ai și tu puțină originalitate? Nu vrei să ieși puțin din turma de oi?

Hai să nu ne mai pupăm în cur.

2 comments

  1. andreea_a03@yahoo.com · · Reply

    Poza face tot articolul! :))

  2. Da, am observat si eu asta. Chestia si mai enervanta este atunci cand ai o alta parere si ti-o exprimi iti sar in cap si ceilalti idioti pe langa tipul care are blogul. Iar in multe dintre ele(bloguri) ti se modifica/sterg comentarii…

Zi-mi ce ai pe suflet !

