Zodiacul – Porcăria de pe lume

Mi se pare o aiureală culmea să crezi în zodii. Nu-mi spune mie că tanti Nety Sandu îți spune în fiecare zi ce sa va întâmpla în viața ta. Stai mă! Nu mă leg de tine că tu crezi în horoscop, doar zic că mi se pare aiurea să crezi. Nu influențează peștele, nici balanța spre altceva. Că se întâmpla unora să fie exact ca acolo? Pură coincidență.

Stăteam de vorbă cu cineva, care e de aceeași zodie cu mine și zicea că într-un fel sau altul crede. Și practic că relația ei nu a mers, are și de a face cu zodia. Crezi? Suntem caractere diferite, eu sunt diferit de alți pești. Așa e și cu alte zodii. Nu influențează cu nimic soarta din ziua x.

Dacă eu obțin notă maximă la un examen, nu e că nu-știu-ce planetă s-a aliniat cu centrul nebuloasei y. Nu, este că am putut copia fără probleme, sau(greu de crezut) am învățat foarte foarte bine.

Tu chiar crezi că un astfel de simbol îți influențează viața?

4 comments

  1. Horoscopul care e zilnic nu-l cred,niciodata nu s-a adeverit.I n schimb am observat anumite lucruri generale sau felul in care reactioneaza doua persoane de acelasi sex si aceeasi zodie .Horoscopul in general e adevarat si nu prea, si in plus daca te documentezi bine o sa vezi ca exista ceva numit ascendent, este definit de ora la care te-ai nascut. Cel putin in cazul meu…e adevarat

  2. Horoscopul zice chestii generale care se pot intampla oricui. De exemplu a ascultat mama la Balanta ca va primi o veste mare intr-o anumita zi. Cum si ea si bunicul sunt balanta au asteptat si au asteptat. Mama a primit vestea ca eu imi gasisem de munca si bunicul ca i-au aprobat nustiu ce pt casa. Si-mi zicea mama… Vezi ca s-a adeverit? No shit! Daca alta “balanta” primea absolut orice veste nu tot se adeverea?
    Singura chestie care pare ca seamana este legat de personalitate, dar nu cred ca are legatura cu planetele masii.
    Daca ar fi sa citeasca in stele, exact in acelasi moment in care o persoana se naste la un capat al lumii, o alta persoana se nasta in cealalta parte. Ele au constelatii diferite deasupra capului deci nu se poate sa se citeasca in gaura neagra si sa mearga la amandoua.

  3. Nu amesteca Nety Sandu cu zodiacul pentru ca nu au decat o mica legatura. De la zodiac trebuie sa iei anumite lucruri nu toate interpretarile prostilor.

    1. Treaba cu Nety era o gluma🙂.

Zi-mi ce ai pe suflet !

