Planuri mărețe de viitor

Multă lume nu mă crede, mulți mi-au cerut un pariu. Le-am pus și suma pe masă și au refuzat.

Anul ăsta vreau să mut munții din loc. Voi începe cu 1 martie, ziua în care voi lăsa țigara și băutura pentru totdeauna. Bine, țigara pentru totdeauna și un pahar foarte foarte rar.

Până la 1 martie, vreau să las cel puțin țigara, să le răresc mult și ca de la 1 martie să-mi fie mai ușor.

Posibile motive pentru care las țigara :

1. 300 ron pe lună cheltuiți pe țigară.

2. Fumez de la 15 ani, sunt tânăr. Vreau să mă mai bucur de tinerețe.

3. Dacă alerg, încep să gâfâi.

4. Miros tot timpul a fum. Hainele, camera de la Bacău miros a fum.

5. Sănătatea mea și a celor din jur.

6. Toate cele menționate mai sus.

Apoi.

Vreau anul ăsta să îmi găsesc un job bine plătit și să ajung cât de cât independent pe plan financiar.

Vreau să îmi continui frumoasa poveste cu Dana, să fie totul bine și dacă tot nu ne-am certat până acum, să o ținem așa mult și bine.

Vreau să plec la vară într-o excursie frumoasă.

Restul prindem din mers. Dar întâi țigara. Și dacă reușesc cu țigara, sunt capabil de multe.

*Țigara este stresul meu cel mare.

**Urmează cafeaua, care și-a pus adânc amprenta în viața mea. Sunt imun!

***Știu că sună a S.F. dar…. știți voi, pentru toți există o șansă.

2 comments

  1. Mi-am facut si eu planuri pe anul asta si nimeni nu ma crede. Deci cred ca e un motiv in plus sa ne tinem de ele nu?
    Spor 🙂

  2. […] bagi Dan , Marius Sescu, Bianca, Amon, Crisego, Cozana, Alina, Andreea, Bianca, Laura,  Ioana (numărul 8 Ioana, nu uita), Alex   , […]

Zi-mi ce ai pe suflet !

